sâmbătă, 8 martie 2008

Senatul

Aşa deci.
BIEŢI MURITORI DE RÂND! Dacă n-aţi aflat încă să ştiţi că eu de două luni sunt studentă reprezentantă a secţiei de ceramică în gloriosul Senat al Universităţii!
Cum adică ce înseamnă asta? Înseamnă că eu merg la şedinţele de senat şi votez decanii şi rectorii minunatei noastre Universităţi. Voi, ca bieţi muritori de rând ce sunteţi, nu aveţi acces în asemenea locuri selecte. Deşi sunteţi prietenii mei, nu pot să vă divulg pardonsecretele din şedinţele de senat, dar iată că vă arăt în exclusivitate nişte instantanee.
Iată-mă pe mine înainte de a vota decanul facultăţii de Arte Decorative şi Design.
Şi aici, după vot, o poză de grup. Din păcate profesorii erau în contre-jour.
La şedinţa în care am votat rectorul nu a fost voie cu aparate de filmat, dar eu am făcut pentru voi câteva crochiuri rapide. Am ilustrat mai ales problema spinoasă care macină pe oricare senator: Cum anume să mănânci o bomboană fără să fâşâi ambalajul când în jur domneşte o linişte deplină?




Niciun comentariu: